Цікаві задачі з математики


Задачі для 5-7 класів

  1. Як можна одним мішком пшениці, змоловши її, наповнити два мішки, розміри яких такі ж, як і мішка, в якому знаходиться пшениця?
(Помістити один мішок в інший)
  1. Два батьки і два сини з’їли за сніданком троє яєць, причому кожному з них дісталося по цілому яйцю. Як це могло статися?
(Це було троє осіб: дід, батько і син)
  1. Дві бабці вирушили з Москви у Троїцько-Сергієву лавру. Обидві вони пройшли 60 верств. Скільки верств пройшла кожна з них, якщо йшли вони з однаковою швидкістю?
(Кожна пройшла 60 верств)
  1. Скільки кінців у чотирьох палок? У п’яти палок? А у п’яти з половиною?

(8, 10, 12)
  1. Як від двадцяти відняти 88 так, щоб залишилось 22?
(ХХ-88=22)
  1. Які числа більші сто при читанні не змінюються від їх перевертання?
(609, 888, 6969, 69869, …)
  1. Число 66 вмить збільшіть на половину цього числа.
(Перевернути число, отримаємо 99)
  1. Число 666 вмить збільшіть  у півтори рази.
(Перевернути число, отримаємо 999)
  1. Розділіть число 188 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали сто.




(188)
  1. Розділіть на аркуші паперу число дванадцять на дві рівні частини так, щоб половина цього числа була сім.


😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊



Задачі для 8-10 класів


  1. Скільки кінців у п’яти палок? А у п’яти з половиною? А у шести з четвертиною?
(10, 12, 14)

    2. Учні розпилюють колоду на метрові    куски Відпилювання займає одну хвилину. За скільки хвилин вони розпиляють колоду довжиною 5 метрів?
(за 4 хвилини)
  1. На поляні поблизу болота паслися протягом однієї години двою однакових коней з однаковим апетитом. Відрізнялися вони один від одного лише тим, що у одного коня хвіст був вдвічі коротший, ніж у другого? Який з коней зів більше трави, якщо вони розпочали і закінчили пастися одночасно?
(Кінь з довшим хвостом зїв більше, так як він мав змогу відганяти мух і оводів, котрі заважали коням пастися)
  1. Один чоловік купив три кози і заплатив 300 гривень. Запитується: по чому пішла кожна коза?
(По землі)
  1. Мельник зайшов у млин. В кожному з чотирьох кутків він побачив по три мішки, на кожному мішку сиділо по три кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Запитується, чи багато ніг було у млині?
(Жодної, у кішок лапи)
  1. Що це може бути: дві голови, дві руки і шість ніг, а в ходьбі лише чотири?
(Вершник на коні)
7. Розділіть число 1888 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали тисячу.
(1888)
8. На лісопильному заводі машина відпилює кожної хвилини від колоди кусок довжиною в одну десяту аршина. За скільки хвилин така машина розпиляє колоду довжиною в 1 аршин?
(9 хвилин)
9. Зобразіть число 31 шістьма трійками.
(3*3*3+3+3:3; 33-3+3:3; 33-(3+3):3)
10. Зобразіть число 100 чотирма однаковими цифрами.
(99+9:9)


😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊















Немає коментарів:

Дописати коментар